Farmasi Tender Blush On Allık No:9 | Ürün İnceleme

by - Nisan 08, 2017

Son zamanlar da en bi sevdiğim allık!
Farmasi Tender Blush'lar dan 9 numara...
Nar çiçeği renginin en güzel hali.



Henüz 2-3 kez kullandım.
Kendisi yeni ürünler çekmecemde denenmeyi bekleyen ürünler arasındaydı.
Allıkları mı azaltmadan kullanmayacaktım.
Ama o kadar tatlı bir rengi var ki o çekmeceyi terk etmeye doğru yola çıktı :)

Son zamanlarda bu allıkları çok fazla duyduk, okuduk...
Hatta Mac Peaches allığa muadil falan olduğunu okumuştum.
(ben Mac kullanmadım bir şey diyemeyeceğim:)
Bende merak edip en beğenilen renklerden olan 9 numarayı almaya karar verdim.
İyi ki de almışım!


Şunu söylemeliyim ki ben mat makyajı sevenlerden biriyim.
Aldığım Mary Lou Manizer bile bir kenarda öylece duruyor.Niye almışım bilmiyorum :)
Allık, far, pudra, fondöten...
Hepsinde tercihim matlar dan yana.
Belki düğünler de farlar azıcık simlenebiliyor.
Elimde ki tek parlak allık Hot Mama ama o bi ayrı tabi :)

Bu rengin mat olduğunu duyunca hemen aldım.

Özellikle nar çiçeği tonlarındaki allıkları zaten çok seviyorum.

Ürün ambalajı zaten çok sağlam ve şık.


5.gr küçük sayılsa da ben zaten allık canavarı olmadığımdan benim için yeterli miktarda.


Rengi harika bir şeftali-nar çiçeği tonlarında.
Sanki eser miktarda da kırmızılık var gibi görünüyor. 


Sürümü yumuşacık...
Aşırı pigmentli bir allık değil ama kolayca sürülebiliyor.
Yani kazımak zorunda kalmıyorsunuz.
İpeksi bir yapısı var.
Kokusuna hayran kaldım!
Muhteşem kokuyor.



Ben bununla crease bölgeme gölgelendirme de yapmıştım çok güzel durmuştu.
Bahar makyajlarında far niyetine bile kullanılabilir.

Özellikle beyaz tenlerde enfes duracağını düşünüyorum.


Ben bu allığı çok sevdim.
İndirimde diğer renklerini de almayı düşünüyorum.
Özellikle pembe bir tonu var şimdi gözüm onda :)
Yanlış hatırlamıyorsam 9,50 TL gibi bir fiyata almıştım.
Allık kullanmayı sevenler mutlaka bir tane edinsinler :)
Zaten Farmasi ürünleri genel olarak çok başarılı!

Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Hoşça Kalın!


Kaynak: www.benrujumvealligim.biz

🔻
👻 #snapchat : Benrujumalligim
🔺

Bir çok ürünün inceleme yazısı için ve hala devam eden blog çekilişime katılmak için,  www.benrujumvealligim.biz sayfamı
takibe almayı unutmayın :)

Kendin yap fikirleri, yemek ve içecek tarifleri, şal bağlama videoları, abur cubur keşifleri, el emeğ, göz nuru işlemeler, doğal maskeler, kozmetik ürün incelemeleri, makyaj önerileri ve daha bir çok kategoride videolarımı izleyebilmek için kanalıma abone olmayı unutmayın :)




Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR
Gkcirm@gmail.com

You May Also Like

0 yorum