Farmasi Refreshing Peel Off Mask Lime - Soyulabilen Maske ▒ Ürün İnceleme

by - Nisan 08, 2017

Siyah maske mi?
Sen yokken biz vardık hey gidi hey...
Diyesi geldi soyulan maskemin 😅
Şaka bir yana siyah maske çıkana kadar soyulabilen maskelerin popülerliği yoktu bu kadar...
Şimdi soyulan maske desen, 'Aaa siyah maskemi' der olduk.
Bugün sizlere siyah maske kadar popüler olmayan, ama aslında ondan hiç bir farkı olmayan popülersiz bir üründen bahsedeceğim 😂


Farmasi-Refreshing-Peel-Off Mask-Lime-Soyulabilen-Maske
Farmasi Refreshing Peel Off Mask Lime
Soyulabilen Maske
Dediğim gibi bir anda patlayan soyulan maske furyasına bizlerde katıldık elbette.
Halbuki yıllardır kullanırız.
Hatta jelatin, tutkal vs bir sürü malzeme ile kendimiz yapıp denemiş insanlarız 😁
Fakat birinin Waow demesi ile patlayıveriyor bazı şeyler.
Siyah maskeyi deneyip kullanmış biri olarak bu yazıyı yazmazsam olmazdı.
Üstelik bu kadar karaborsa haline gelmişken😀
Üzülmeyin.
Benzersiz değil 😏


Farmasi-Refreshing-Peel-Off Mask-Lime-Soyulabilen-Maske


Farmasi markasına ait bu yeşil limon aromalı soyulabilen maskeyi uzun süredir kullanıyorum.
Ama şunu baştan söyleyeyim siyah nokta problemim yok!
Fakat burun ve alın bölgemde bazı zamanlarda problemler oluşabiliyor.
Fondöten pek kullanmasam da, kullandığım zamanlarda yada bb krem sürdüğümde pütür pütür durabiliyor.
Bunun sebebi elbette ölü deri.
Bu sebeple bende sadece 'alın ve burun' bölgemde soyulan maske kullanıyorum.
Tırnak içerisine aldım çünkü asla tüm yüzüme uygulamıyorum.
Beni yakın takip edenler zaten bunu çok iyi bilir.
Ne olursa olsun, yolmuyor deseler de yüzdeki tüyleri yolduğunu düşünüyorum ve görüyorum.
O an farkına varılmıyor ama emin olun bir süre sonra ciddi şekilde farkına varıyorsunuz.

Velhasıl ben bu maskeyi çok seviyorum.
#snapchat hesabımda sıkça bahsediyor ve canlı uygulamalar yapıyorum.
Siyah maskeyi denemiş biri olarak aralarında hiç bir fark göremedim.
Uyguladıktan sonra çok güzel bir pürüzsüzlük, yumuşaklık bırakıyor.
Hatt artı olarak daha temiz bırakıyor diyebilirim 😆


Farmasi-Refreshing-Peel-Off Mask-Lime-Soyulabilen-Maske


Ürünün vaatleri arasında derinlemesine temizlediği, siyah noktaların oluşumunu önlediği, nemlendirip yenilediği yazıyor.
Dediğim gibi siyah nokta problemim olmadığından o konu hakkında herhangi bir deneyimim yok.
Ama cildimi gayet güzel bir şekilde temizleyip pürüzsüzleştirdiğini söyleyebilirim.
Zaten E vitamini ve Gliserin içeriyor.

Ben haftada bir kere alın ortası ve burun üstüne uyguluyorum.
Islatmıyorum cildimi...
İnce bir tabaka halince uygulayarak yaklaşık 15- 20 dakika bekliyorum.
Siyah nokta probleminiz varsa bu süreyi 30 dakikaya kadar çıkarabilirsiniz.
Daha sonra ise soyarak cildimden temizliyorum.
Üzerinde yazmasa da ben sonrasında yüzümü yıkamaya özen gösteriyorum ve nemlendirici uyguluyorum.
Kokusu çok güzel.
Temizlemesi de gayet başarılı.
Aynı zamanda uygun fiyatlı.
Siyah maske çılgınlığına kapılmak zorunda olmadan bu maskeyi gönül rahatlığı ile deneyebilirsiniz.

Denerseniz yada denediyseniz benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın.



🔻
👻 #snapchat : Benrujumalligim
🔺


💖

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!




Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR


Email: gkcirm@gmail.com

You May Also Like

0 yorum