Farmasi Happy Face Sıkıştırılmış Pudra | Ürün İnceleme

by - Nisan 08, 2017

Selam!

Farmasi ürünleri kullanıyor musunuz?

Bende daha geçen aylarda yeni şans vermiştim.İyi ki de vermişim...
Gerçekten ürünleri çok beğendim çok memnun kaldım.
Deneyip gözlemlediğim bir sürenin ardından sizlerle hepsini teker teker paylaşmaya karar verdim.





İlk olarak bugün çok sevdiğim pudrası ile başlıyorum.

'Happy Face Pressed (sıkıştırılmış) Pudra'


Açık açık söylemek gerekirse pudraya ihtiyacım olduğundan değil, fiyatının çok uygun oluşundan dolayı almıştım bu ürünü.
Pek bir umudum yoktu ama denemek istedim.
Avon'un Color Trend, Oriflame'in Very Me serilerine, yani uygun fiyatlı gençlik serilerine benzettim...
Onlar da uygun fiyatlı oluyor ama beklediğiniz gibi çıkmayabiliyor.


Ürün siyah,sağlam ve şık bir ambalaja sahip.
Ürünün gramajı 14.gr
İçerisinde minik bir süngeri mevcut.


Renkli pudra elimde çok fazla olduğundan 01 Porcelain rengini aldım.
Transparan pudra olarak kullanmak istedim.


Gelelim yorumlarıma...
İlk olarak şunu anlayamadım.

İnternet sitesinde ürün görsellerinde bu pudranın ambalajı bu şekilde açılıp kapanan şekilde değil.
Direk bir kapak var kendiniz çıkarıp kendiniz takıyorsunuz.
Ama bana gelen mekanizmalı ve kapağı çıkmayan cinsten.
Bir kaç blogger arkadaşımın incelemesini okudum onlarda da sitede ki gibi...
Ve hepsi içerisinde bir sünger olmadığını söylemiş.
Sanırım ben 2. üretime denk geldim :)
Çünkü bu ambalaj kesinlikle daha sağlam...

Dediğim gibi açık rengini aldım ki, yazın parlama olursa yada bb kremlerin üzerine uygulayabilmek için...
İyi ki de öyle yapmışım!

Ben gerçekten bu pudrayı çok beğendim.
Yumuşacık ipeksi bir yapısı var.
Cildime pütür pütür bir görüntüde vermedi.
İncecik bir yapıda...
Parlamayı mükemmel bir şekilde dengeliyor.
Kokusuna ise ba-yıl-dım!
Farmasi ürünlerinin kokularını zaten her zaman başarılı buluyorum.

Ben renksiz olanı almama rağmen güzel bir şekilde dengeledi cilt tonumu...









İlk fotoğraf pudrasız.

İkinci fotoğraf pudralı hali.








Zamanında övgülerine dayanamayıp bir Sexy Mama almıştım The Balm dan...
Yazık etmişim o paraya diyorum kendi kendime...
Zaten beğenmeyip elimden çıkartmıştım onu.
Ama pudra kesinlikle ondan 54641364 kat güzel bir pudra!

Bir kere fiyatı çok komik!
Ben temsilci olduğum için geliş fiyatı ile 5,90 gibi bir fiyata aldım.
Katalogda en fazla 10 tl ye bulabileceğiniz muhteşem bir pudra bu.
Kesinlikle deneyin derim.
Önceki yazılarımı okuyanlar bilir, genelde ürünlerden yana talihsizlikler yaşayıp olumsuz yorumlar yazabiliyordum.
Ama son zamanlarda bu ürünü bu kadar öve öve yazdıysam bu pudrayı alın :)

Okuduğunuz için teşekkürler...
Hoşça Kalın!

Kaynak: www.benrujumvealligim.biz

🔻
👻 #snapchat : Benrujumalligim
🔺

Bir çok ürünün inceleme yazısı için ve hala devam eden blog çekilişime katılmak için,  www.benrujumvealligim.biz sayfamı
takibe almayı unutmayın :)

Kendin yap fikirleri, yemek ve içecek tarifleri, şal bağlama videoları, abur cubur keşifleri, el emeğ, göz nuru işlemeler, doğal maskeler, kozmetik ürün incelemeleri, makyaj önerileri ve daha bir çok kategoride videolarımı izleyebilmek için kanalıma abone olmayı unutmayın :)




Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR
Gkcirm@gmail.com


You May Also Like

0 yorum