Farmasi DR. C.Tuna Tea Tree Balm - Çay Ağacı Özlü Balm ▒ Ürün İnceleme

by - Nisan 08, 2017

#Snapchat ailem burada mı? 😇
Geçtiğimiz günlerde denemeye başladığım, Farmasi Çay Ağacı Yağı serisinin ilk ürünü nihayet burada.

 Farmasi DR. C.Tuna Tea Tree Balm

Bu aralar ne kadar çok lip balm aldığımı ve kullandığımı biliyorsunuz.
28 yaşındayım ve bu sene kullandığım lip balmı bu yaşıma kadar hiç kullanmadım desem yeridir.
İnanılmaz kurumaya başladı bu sene dudaklarım.
Kuruluk dediysem çatlaklık derecesinde değil ama son günlerde malesef onuda yaşadım.
Bu sebeple her anlatılan ürüne şans vermeye çalışıyorum.


Kozmetik, Farmasi, Ürün İncelemeleri, Farmasi Tea Tree Balm, Çay Ağacı Yağı,
 Farmasi DR. C.Tuna Tea Tree Balm

Bunlardan biri de Farmasi markasına ait bu Çay Ağacı Özlü Balmı...
Sadece dudaklarda değil, neme ihtiyacı olan her yerde kullanılıyor bu ürün.
Ben Oriflame markasının Tender Balm'larına benzettim.
Ama aralarında ki fark bu ürünün daha onarıcı olması ve çay ağacı içermesi.
Aynı zamanda Paraben içermemesi en güzel yanlarından biri.
Bilirsiniz severim Çay Ağacı Yağını 😆


Kozmetik, Farmasi, Ürün İncelemeleri, Farmasi Tea Tree Balm, Çay Ağacı Yağı,


Ben dudaklarımda ve son zamanlarda berbat halde olan bir kaç parmak kenarında kullandım bu ürünü.
Özet geçmem gerekirse güzel nemlendiren bir balm.
Yapısı vazelin kıvamında yoğun.
Ama asla yapış yapış değil.
Zaten dudaklarım kuru olduğundan direk emdi diyebilirim.
Parmak kenarlarında da baya işe yaradı.
Özellikle kışın için baya güzel bir balm diye düşünüyorum.
Hem kokusu hemde yapısı açısından.

Ambalajını ayrı bir sevdim.
Teneke bir kavanozda.
Küçük gibi duruyor ama aslında yeterli bir miktarı var.
Zaten az bir ürün bile yetiyor.
Antiseptik özelliği olduğundan uçuklara da çok iyi geldiği söyleniyor ama ben henüz deneyimlemedim.
Şuan katalog fiyatı 18,99 TL

Eğer lip balm kullanmayı seviyorsanız mutlaka deneyin derim.
Elimde ki son aldığım 3 favori balm arasında kendisi 😊


Siz bu ürünü kullandınız mı?
Ya da sevdiğiniz Farmasi ürünleri nelerdir?
Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 😊

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!


🔻
👻 #snapchat : Benrujumalligim
🔺






Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR
Gkcirm@gmail.com

You May Also Like

0 yorum