Farmasi BB Eye Cream 5in1 - Göz Altı BB Krem | Ürün İncelemesi

by - Nisan 08, 2017


Farmasi ürünlerini çok başarılı bulduğumu söylemiştim.
Hem Türk malı olması, hem fiyatlarına göre performansları gerçekten çok iyi...
En sevdiğim ürünlerinden biri ise 'Farmasi BB Eye Cream - Göz Altı BB Kremi'.
Gelelim neden sevdiğime...


Öncelikle ambalaj şirin mi şirin...
İnsanın gördüğü zaman bile alası geliyor.
Küçücük bebek mavisi kabında 2 ml ürün var.


Süngerli aplikatörü sayesinde kolay uygulama sağlıyor.
Küçük olduğundan kullanım kolaylığı sağlıyor.


Bende ki rengi Light to Medium.
Yani açıktan koyuya olan renk.
Ürün çok sıvı olmamakla beraber çok da yoğun değil.
Hafif bir yapısı var.
Ve sürüldüğünde çok kolay dağılıyor.





Sizler için öncesi ve sonrası olarak fotoğrafladım.
Sol fotoğraf uygulanmamış hali.

Gördüğünüz gibi çok aman aman bir kapatıcılığı yok.
Ama zaten bu ürünü sevmemde ki sebepte bu!
Kapatıcılığı hafif, ve göz altlarında ağırlık yapmayan hafif bir yapısı var.
Aydınlık bir görünüm vererek renk eşitlemesi sağlıyor.
Ben de kesinlikle çizgilere dolmadı.
Sadece BB krem ve bunu sürerek yaz aylarında çok rahat ediyorum.

Yaz için çok uygun olduğunu düşünüyorum.
Özellikle makyaj yapmak istenmediği zamanlarda sadece göz altlarına bu sürülerek göz altlarında aydınlık ve eşitlenmiş bir görüntü elde edilebilir.

Hatta size ufak bir sır vereyim, bu ürün göz bazı olarak harika iş görüyor :)
Ben bir kaç kez bunu baz olarak kullandım ve üzerine Wet n Wild - Brulee rengi sürerek harika bir göz makyajı zemini hazırlamıştım :)

Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşça Kalın!


Kaynak: www.benrujumvealligim.biz

🔻
👻 #snapchat : Benrujumalligim
🔺

Bir çok ürünün inceleme yazısı için ve hala devam eden blog çekilişime katılmak için,  www.benrujumvealligim.biz sayfamı
takibe almayı unutmayın :)

Kendin yap fikirleri, yemek ve içecek tarifleri, şal bağlama videoları, abur cubur keşifleri, el emeğ, göz nuru işlemeler, doğal maskeler, kozmetik ürün incelemeleri, makyaj önerileri ve daha bir çok kategoride videolarımı izleyebilmek için kanalıma abone olmayı unutmayın :)




Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR
Gkcirm@gmail.com

You May Also Like

0 yorum